Zdar všecí, tak v Solnici se ,co se týče mistráků pro letošek dobojovalo. I když to Martin Jardovi dvakrát nasolil přesto by se dalo lidově říci ,,vlk se nažral a koza zůstala celá“ jinak řečeno, Jardův náskok z letošních šesti vyhraných závodů byl dostatečný i když se během poledních čtyř, které pro změnu vyhrál Matrin stále zmenšoval ale nakonec stačil. A tak se Jarda pro letošek myslím ,že zcela zaslouženě poprvé ve své bezmála desetileté kariéře stal Kingem. Ale zas tak jednoduché to neměl, musel se v obou posledních závodech dostat do finále a zde dojet těsně za Martinem, ve třetí sadě nedělních rozjížděk ustřihl kuličky na levé poloose, tu vyměnil s tím ,že pravou vymění pro jistotu až na finále, jenže sotva odstartovalo semifinále a už stál (kuličky v pravo) takže musel do oprávné jízdy do které spadl i Filip ,ten urazil na skoku závěs zadního kola. Takže soupeře měl více než zdatného, Filip první polovinu ,,béčka“ vedl měl i dostatečný náskok, potom se ale trochu zdržel při předjíždění o kolo, Jarda se dotáhl na dostřel, Filip k jeho smůle
v jedné zatáčce udělal hodiny a Jarda měl tím pádem cestu otevřenou a jel bezchybně za postupem do vysněného finále což mu zaručovalo bojovat o titul. Počasí bylo také nestálé a každou chvíli hrozil déšť, takže kdyby se závod předčasně ukončil tak žolíka měl v ruce Martin. V posledním finále z první pozice startoval ,,Hatris“ ,ale brzy se před něj nezadržitelně posunul Martin a čistou a bezchybnou jízdou si jel pro další vítězství, mezitím se Jarda probíjel z poslední pozice na startu do čela, asi po deseti minutách se dostal za Petra , při jednom z pokusů o předjetí do něj lehce šťouchnul, tak je musel oba srovnat Maršál, Petr Jardu za tento incident tak poplísnil ,že to bylo čut v tom kraválu až pod věží, Petr bohužel následně odstoupil s poruchou elektroniky která ho pronásleduje na novém modelu Elcon Traxx už o Anglie. Jedno hluboké moudro praví: Chceš li někoho změnit musíš nejprve změnit sebe sama, co jsem vyděl tak Martin (Kraus) takovou změnu učinil a rázem mu zmizeli z cesty slušně řečeno loudaví nahazovači. Jediný kdo letos kromě prvních dvou poznal jak chutná vítězství je náš principál Ludvík který ovládl devátý závod v Březí. V depu jsem slyšel samou chválu na připravený povrch dráhy k čemuž přispěl i páteční déšť. Hálejď hlavní zásluhu na tom maj Sláva Ochoců, Petr Vitorínů a nevím kterej další. Jps